gwmedia-logo

Aanpak

Bij een moderne, digitale oplossing horen een moderne website en branding - een uitdaging die helemaal binnen ons straatje past. De website moest niet alleen modern ogen, maar ook qua functionaliteit aan de verwachtingen van vandaag voldoen. De ervaring van de eindgebruiker stond dan ook altijd centraal bij elke stap van het proces.

Huisstijl

Een product is simpelweg niet compleet zonder passende huisstijl - een visuele vertaling van het product die helpt om de ervaring over te brengen. Wij kregen de opdracht om een logo en huisstijl te ontwerpen voor Fizz Leeuwarden en zijn geland op de kleuren Geel en Blauw gecombineerd met strakke vormen.

Een kleine impressie van ons werk

Een effectieve maatwerk oplossing

Makkelijk te beheren

Een van die wensen was een krachtig maar een makkelijk te beheren CMS systeem. Een CMS systeem waarin de medewerkers van The Bakery Leeuwarden makkelijk zelf content kunnen beheren, formulieren kunnen aanpassen en persoonsgegevens kunnen doorvoeren. Op basis van deze wensen hebben we gekozen voor het Wordpress CMS: volledig naar wens in te richten, te koppelen aan bestaande systemen én eenvoudig in beheer.

Makkelijk uit te breiden

WordPress is zo ingericht dat content makkelijk te wijzigen is voor iedereen. Het is gemakkelijk om te leren hoe je de website zelf beheert. Hierdoor ben je voor wijzigingen niet meer afhankelijk van de webbouwer. Betalen voor contentwijzigingen, wachten op aanpassingen en het ontbreken van een transparante urenindicatie, dat is allemaal echt niet meer van deze tijd. Je wilt meebewegen met de markt, inspelen op trends en snel reageren op jouw klanten. WordPress kan je hierin faciliteren.
Ik ben zeer tevreden met de samenwerking! Communicatie verloopt vlot en de websites presteren altijd boven verwachting!